Google Analyticsban rejlő lehetőségek

Egy nem is olyan rég elkészített kutatás, felmérés alapján ki lehet jelenteni, hogy nagyon kevesen használják ki a Google Analyticsban rejlő lehetőségeket, pedig egy nagyon hasznos marketing eszközről van szó. A legtöbb cégvezető nem szán időt arra, hogy megértse, miről is szól a Google Analytics, arról nem is beszélve, hogy a program által figyelemmel kísérjék honlapjukra vonatkozó adatokat.

Olvasd Tovább

A google search lényege

A google adwords search szolgáltatást reklámügynökségek nyújtják vállalatok számára, mellyel lehetőség van termékeik reklámozására.

google_adwords_search

Manapság az egyik leginkább keresett marketing tevékenységek közé tartozik a google search készítése, természetesen még jó néhány hasznos és hatékony marketing eszköz alkalmazása mellett. A google adwords serch lényege, hogy előre meghatározott kulcsszavakat használva készítik el a reklámszöveget és a így csak a potenciális vásárlók találnak rá a hirdetésre.

Olvasd Tovább

Google display hirdetések készítése

A google display hirdetések alkalmazása mindig a google adwords keretei között történik és általában valamivel össze van kapcsolva, mint például a kulcsszavakkal megtűzdelt fő és aloldal szövegek. Ha a google display hirdetésekről van szó , akkor fontos a relevancia, vagyis, hogy hasonló tartalmú oldalakon tűnjenek fel a hirdetések, hiszen a kereső ezt értékeli. Ennek a mindentudói a keresőmarketing ügynökségek, akik nem csak a google display hirdetések készítéséről, hanem például a remarketingről, és számos egyéb fontos és hasznos módszertől tudnak mindent.

Olvasd Tovább

Keresőmarketing és a mobiltelefonok kapcsolata

Mi lehet az összefüggés a keresőmarketing tevékenysége és a mobiltelefonok között? Azt tekintve, hogy az utóbbi néhány évben jelentős mértékben megváltoztak a vásárlói és vásárlási szokások, és ebben nagy szerepet játszanak a telefonok, igen csak van kapcsolat. Annak köszönhetően, hogy a technika hatalmas ütemben kezdte meg fejlődését az utóbbi egy-két évtizedben, minden elektronikai eszköz, így a mobiltelefonok is olyan generációs ugráson vannak túl, amiről sokan nem is álmodtak.

Olvasd Tovább

Internet, mint a médiumok királya

Miért is lehet ezt a jellemzőt használni az internetre? Azért, mert az elmúlt tizenöt- húsz évben egyértelműen átvette a vezetést a médiumok piacán és az elkövetkezendő években sem valószínű, hogy más médium fogja uralni a piacot. Minek is köszönhető ez és hogyan jutottunk ide? Első sorban a felgyorsult világ okolható, ha valaki nincs kibékülve az eredménnyel, hiszen amíg tíz évvel ezelőtt még bőven volt időnk napilapokat olvasni és órákat eltölteni a televízió előtt, addig ma már csak egy gyorsabb hírforrásra van néhány percünk, mely célzottan megmutatja a számunkra fontos információkat.

Olvasd Tovább

Marketing a világ

Bármerre is nézünk, mindenhol reklámok és hirdetések jönnek velünk szembe, sétáljunk akár az utcán, utazzunk egy tömegközlekedési eszközön vagy pihenjünk egyet otthon a televíziót nézve kényelmes kanapénkon. Minden marketing tevékenység végzéséért az online ügynökség felelős, aki állandó harcot vív ügyfelei hirdetéseinek láthatóságáért és figyelemfelkeltéséért. Ez a szakma közelről sem egyszerű, de az elért sikerek kárpótolják a nehézségekért, éppen ezért megéri a kihívásoknak eleget tenni.

Olvasd Tovább

Miért kell reklámokat használni?

Manapság minden a marketingről és a reklámok készítéséről szól, de mire ez a felhajtás? A hetvenes években felfedezték a vállalatok a reklámok hihetetlen hatását, ami a társadalom majdnem minden tagjára motiválóan hat, így szimpátiát vált ki és vásárlásra ösztönzi az embereket. Ahogy fejlődött a technika és elterjedt az internet, úgy bővült a marketing eszközök és reklámtechnikák bázisa, tárháza. Ezek közé sorolható a google hirdetés és az adwords kampány, valamint számos kültéri, aktív reklámozási forma is.

Olvasd Tovább

A kifejezések és a kulcsszavak kiválasztása

Kulcsszavaink kiválasztásakor mindig érdemes külön felmérni, hogy a konkurens oldalakon milyen szavakkal, kifejezésekkel találkozunk. Ezek a későbbiekben nagy hasznunkra lesznek, amikor a keresőoptimalizálásba szeretnénk bekapcsolódni. Vegyünk számba minden lehetséges szót, majd ezt a listát fogjuk lépésről lépesre szűkíteni a továbbiakban, amíg egy számunkra ideális formát nem ölt az egész keresés.

Az összetett kifejezések és a kulcsszavak kiválasztása innentől kezdve már gyerekjátéknak számít. Általánosságokból kell kiindulni és majd innen kell egyre inkább szűkebb célterületeket kialakítani.

Olvasd Tovább